Bij Typisch Hollands geven we om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op een nieuw product.
Heeft u een kapot of verkeerd product geleverd gekregen?
Mail of bel ons binnen 24 uur, en we lossen het direct op.
Aarzel niet en mail onze klantenservice, bij voorkeur met een foto - zodat we u uw klacht zo snel mogelijk kunnen afhandelen. ( [email protected])
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar de klantenservice van Typisch Hollands.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie in te dienen op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer u na 1 week (NL) nog niets ontvangen.
Neem dan contact op met de klantenservice.
Dit is de periode waarin zoeken naar een pakket in Nederland mogelijk is.
Het kan gebeuren dat u van gedachten bent veranderd nadat u een product via onze website hebt gekocht.
U heeft daarom 14 dagen na ontvangst van het product de tijd om ons zonder opgave van redenen te laten weten dat u van gedachten bent veranderd en de koop te ontbinden.
Dit kan bij voorkeur via de mail: [email protected]
Daarna heeft u nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen
Stuur het product op uw kosten terug naar het adres dat wij bij de bezorging daarvoor hebben opgegeven (Het Arsenaal 13A 1781 XP Den Helder)
Producten die u via onze webwinkel koopt met een houdbaarheid kunnen niet geretourneerd.
Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing.
De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.
Tijdens de bedenktijd dient u als consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. U zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat u het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals u dat in een winkel zou mogen doen. U bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan met het product die verder gaat dan toegestaan in de vorige volzin. U bent als consument niet aansprakelijk voor waardevermindering van het product als wij bij het sluiten van de overeenkomst alle wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht hebben verstrekt
Wanneer u een zending heeft laten bezorgen op een POST NL afhaal-locatie.